شماره تماس‌ها 02166595050 / 02166569868 / 02166915674
خوابگاه دخترانه جمالزاده

خوابگاه دخترانه جمالزاده

معرفی خوابگاه دخترانه جمالزاده:

خوابگاه دخترانه جمالزاده با موقعیتی بسیار عالی در قلب شهر تهران مکانی بسیار مناسب جهت اسکان دانشجویان دختر در تهران و سایر اقشار متقاضی اسکان را فراهم کرده است. این خوابگاه با داشتن مجوز رسمی از طرف وزارت علوم، تلاش نموده که هر آنچه را که از یک خوابگاه دخترانه در تهران انتظار می رود فراهم سازد.

خوابگاه تهران

لوکیشن یا موقعیت جغرافیایی خوابگاه جمالزاده:

خوابگاه جمالزاده با موقعیتی بسیار عالی در خیابان جمالزاده شمالی و کوچه بزمه در همان ابتدا نظر هرکس را به خود جلب می کند. خیابان جمالزاده شمالی در سمت غربی کارگر شمالی میباشد. موقعیت خاص این خوابگاه و این خیابان موجب دسترسی آسان آن به مواردی نظیر ساختمان های اداری کارگر شمالی، انقلاب وخیابان آزادی، کتابفروشی های میدان انقلاب، مکان های تفریحی نظیر پارک لاله و موزه فرش و موزه هنرهای معاصر و همچنین مراکز خریدی مانند مجتمع تجاری لاله می گردد. از همان کوچه خوابگاه می توان بوی خوش کاغذ تازه کتاب های انقلاب را استشمام کرد. دسترسی آسان به وسایل حمل و نقل عمومی نظیر ایستگاه اتوبوس و ایستگاه مترو میدان انقلاب از دیگر مزایای موقعیت جغرافیایی خوابگاه دخترانه جمالزاده میباشد. این خوابگاه به بیمارستان های امام خمینی(ره)، رسول اکرم(ص) و بیمارستان امام رضا (ع) دسترسی آسان دارد.

خوابگاه تهران

از دیگر مزایای این خوابگاه از نظر موقعیت شناسی میتوان به نزدیکی آن به دانشگاه علمی کاربردی واحد 18، دانشکده دامپزشکی دانشگاه تهران ودانشگاه تربیت مدرس اشاره کرد که این امر شرایط بسیار مناسبی جهت اسکان دانشجویان دختر این دانشگاه ها در این خوابگاه فراهم می آورد.

 

خوابگاه انقلاب تهران

مزایاو امکانات رفاهی خوابگاه جمالزاده:

خوابگاه دخترانه جمالزاده سعی بر این داشته است که با فراهم نمودن امکاناتی نظیر اینترنت نامحدود، آسانسور، دوربین مداربسته، گیت ورودی، شوفاژ، اتاق مطالعه مجزا، خشکشویی، اتو و … مناسب ترین شرایط را برای ساکنان خود فراهم آورد. در خوابگاه دخترانه جمالزاده نظافت بصورت روزانه انجام میپذیرد و مسئول خوابگاه در امور نظافت نهایت دقت و وسواس را به خرج می دهد.

تصور ذهنی بسیاری از ما قبل از رفتن به خوابگاه دیدن اتاق هایی تارک و بدون نور و دلگیر است. این درحالیست که در خوابگاه دخترانه جمالزاده نهایت تلاش بر این بوده که نور اتاق ها مناسب باشد و به همین منظور در اتاق ها پنجره های بزرگ تعبیه شده است. یکی دیگر از امکانات قابل توجه این خوابگاه که لازم است مجددا به آن اشاره نمود داشتن وای فای نامحدود است که این امر برای دانشجویان بسیار حائز اهمیت است. در دنیای امروز که تمامی امور ما وابسته به اینترنت است چه کسی میتواند اهمیت این موضوع را نادیده بگیرد.

خوابگاه دخترانه

آنچه که در هر خوابگاهی نیاز به جود آن بسیار مبرم و حیاتی است داشتن سالن مطالعه مجزاست. زیرا بسیاری از دانشجویان برای مطالعه دروس خود و افراد غیر دانشجو برای مطالعه آزاد به یک مکان ساکت نیاز دارند که در آنجا با آرامش و طیب خاطر به مطالعه بپردازند. خوابگاه دخترانه جمالزاده با فراهم کردن چنین محیطی توجه خود را به این نیاز ساکنان خود به خوبی نشان داده است.

سالن مطالعه خوابگاه تهران

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: نظرات در وب سایت منعکس کننده دیدگاه نویسندگان آنها است، و نه لزوما دیدگاه های پورتال وب سایت کتابفروشی. درخواست شده است که از توهین ها، سوگند و بیان عرفانی خودداری شود. ما حق حذف هر گونه نظر بدون توضیحات اطلاع رسانی.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامتگذاری شده اند با *

© 2013 - 2019 ThemeEnergy.com

ارسال