شماره تماس‌ها 02166595050 / 02166569868 / 02166915674
کار دانشجویی

فرصت های زندگی دانشجویی در تهران (کار دانشجویی)

تهران شهر بزرگ و پر جنب و جوشی است. میتوان تهران را مصداق واقعی یک شهر زنده و همواره در تکاپو نام برد. در این شهر کمتر فردی را میتوان دید که به شغلی مشغول نباشد. امروزه دانشجویانی که در دانشگاه های تهران تحصیل میکنند و مقیم خوابگاه های دانشجویی تهران هستند؛ از طرفی به خاطر بالا بودن مخارج زندگی و از طرف دیگر به علت اینکه تحت تاثیر حال و هوای تهران قرار میگیرند، به فکر یافتن شغلی مناسب با شرایط دانشجویی هستند.

خوابگاه دخترانه

مزیت های کار کردن در دوران دانشجویی

اشتغال به کار در دوران دانشجویی به دانشجویان خوابگاه دخترانه انقلاب و خوابگاه های دانشجویی پسرانه این امکان را میدهد که تا حدودی از نظر مالی مستقل شوند. گرچه کارهای دانشجویی به علت پاره وقت بودن درآمد کمتری نسبت به شغل های تمام وقت دارند، اما همین درآمد پایین میتواند تا اندازه زیادی کمک خرج دانشجویان خوابگاه دانشجویی تهران باشد. علاوه بر جنبه اقتصادی آن، این نوع کارها سبب افزایش اعتماد بنفس کاری در دانشجویانی میشود که تاکنون وارد بازار کار نشده اند. این اعتماد بنفس به آنها کمک میکند که در کنار تجربه ی کاری که کسب کرده اند، در آینده راحتتر وارد بازار کار شوند. این زمان فرصت مناسبی است که دختران دانشجو بتوانند خود را با شرایط کاری وفق دهند زیرا آنها در این مدت ساکن خوابگاه دخترانه دانشجویی بوده و مسئولیتی نظیر آنچه که در آینده تجربه میکنند، ندارند.

خوابگاه دخترانه دانشجویی

یافتن کار دانشجویی مناسب در تهران

اگر از دانشجویانی باشید که خوابگاه دخترانه انقلاب و پسرانه موجود در این محدوده را برای اسکان خود برگزیده باشید، با بروشورها و آگهی های استخدامی گوناگونی که بر روی دیوارها و روی زمین و در نقاط مختلف پخش شده اند روبرو شده اید. برروی این آگهی ها میتوان شغل های متفاوتی با هر سلیقه ای یافت. بدون شک تمامی این شغل ها برای دانشجویان خوابگاه دخترانه دانشجویی تهران مناسب نیستند. اما با کمی تلاش میتوان شغل مناسبی در بین آنها یافت. گاهی از دخترانی که در خوابگاه دخترانه انقلاب تهران بوده اند و یا از پسران ساکن در خوابگاه دانشجویی هستند، میشنویم که بخت با آنها یار بوده و اساتیدشان آنها را برای کاری معرفی میکنند. اینگونه شغل ها برای دانشجویان بسیار ایده آل هستند زیرا علاوه براینکه منبع درآمدی برای آنهاست، به دلیل مرتبط بودن با رشته تحصیلی آنها فرصتی مناسب جهت کسب تجربه برای آینده شغلیشان میباشد.

خوابگاه دخترانه انقلاب

از دیگر شغل هایی که دانشجویان بومی و دانشجویان ساکن در خوابگاه دخترانه دانشجویی و پسرانه دانشجویی تهران و سایر شهرها میتوانند انجام دهند، کار دانشجویی در دانشگاه است. در دانشگاه های تهران و شهرهای دیگر معمولا یکسری از کارها را به دانشجویان به عنوان کار دانشجویی واگذار میکنند. این نوع شغل ها از این نظر ایده آل هستند که محیط کارشان همان محیط تحصیلی دانشجویان خوابگاه دخترانه انقلاب است و برای دخترانی که هنوز بطور کامل با محیط کلان شهری مثل تهران آشنا نشده اند کاملا امن است.

کارآموزی از دیگر کارهایی است که دانشجویان میتوانند به عنوان منبع درآمدی به آن نگاه کنند. دانشجویان خوابگاههای دانشجویی تهران میتوانند با جست و جویی میدانی در محدوده خوابگاه دخترانه انقلاب و خوابگاه دانشجویی پسراانه مکانی مناسب را برای گذراندن کارآموزی بیابند. به علت مرکزیتی که خوابگاههای دخترانه انقلاب دارند دسترسی آنها به مراکز مختلف علمی و تجاری آسان میباشد.

خوابگاه دخترانه در تهران

 

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: نظرات در وب سایت منعکس کننده دیدگاه نویسندگان آنها است، و نه لزوما دیدگاه های پورتال وب سایت کتابفروشی. درخواست شده است که از توهین ها، سوگند و بیان عرفانی خودداری شود. ما حق حذف هر گونه نظر بدون توضیحات اطلاع رسانی.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامتگذاری شده اند با *

© 2013 - 2019 ThemeEnergy.com

ارسال