شماره تماس‌ها 02166595050 / 02166569868 / 02166915674

نکاتی که قبل از ورود به خوابگاه باید بدانید!

تنش تغییر مکان زندگی

انسان ها همواره و به درازای تاریخ بشریت، برای اهداف مختلفی مهاجرت و نقل مکان کرده اند. درگذشته انسان ها برای فروش محصولات خود و همچنین کسب علوم مختلف از شهری به شهر دیگر و گاها از کشوری به کشوری دیگر مهاجرت کرده اند. امروزه نیز این منوال به دلایلی دیگر و یا همان دلایل و به شیوه های مختلف ادامه دارد. انسان ها در دنیای کنونی برای کسب دانش و مهارت و یا تجارت و بیزینس مخصوص به خود به شهری دیگر و یا کشوری دیگر میروند. در این میان اقامت آنها بنابه مدت زمانی که در مکان جدید میمانند مساله ای تنش زا است. امروزه بسیاری از این افراد به دلیل سهولت استفاده از خوابگاه دخترانه دانشجویی و کارمندی و خوابگاه پسرانه دانشجویی در این مکان ها اقامت میگزینند.

خوابگاه دخترانه

این اقامتگاه های جدید که تحت عنوان خوابگاه دخترانه انقلاب در تهران و سایر شهرها نامگذاری میشوند برای استفاده کنندگان خود در هر رده سنی و شرایطی، محیطی جدید هستند. همین جدید بودن محیط زندگی یکسری تنش هایی را برای خود به همراه دارد. اصولا انسان ها با تغییرات سخت کنار میایند. دانشجویان دختر ساکن در خوابگاه دخترانه دانشجویی در ابتدا با تنش و استرسی ناشی از محیط زندگی جدید خود دست و پنجه نرم میکنند. این استرس در دختران با سنین پایینتر مانند دختران ورودی جدید کارشناسی بیشتر است. این دختران هنگام اقامت در خوابگاه دخترانه انقلاب گاهی با مشکلاتی نظیر عدم کنار آمدن با شرایط جدید و افراد غریبه روبرو هستند. در این موارد تمرین مهارت ارتباط اصولی و مفید و همچنین استفاده از تجارب ساکنین قدیمی تر خوابگاه دخترانه دانشجویی میتواند بسیار کمک کننده باشد.

خوابگاه دخترانه دانشجویی

اهمیت اقامتگاه موقتی به نام خوابگاه

شاید برایتان پیش آمده باشد که در جمعی حضور داشته اید و افراد مختلف از خاطرات گوناگون دوران خوابگاه دانشجویی خود تعریف کرده اند. این افراد ممکن است به دلایل مختلفی در خوابگاه پسرانه و یا خوابگاه دخترانه انقلاب در تهران و دیگر شهرها استفاده کرده باشند. خاطرات این افراد چه مثبت و چه منفی میتواند تجارب آموزنده و مفیدی برای ما داشته باشد. البته باید این موضوع را هم در نظر داشته باشیم که گاهی ممکن است این ساکنین قدیمی خوابگاه دخترانه دانشجویی و یا خوابگاه پسرانه دانشجویی در تعریف کردن خاطرات خود غلو کنند.

خوابگاه دخترانه انقلاب

بنابراین نباید خاطرات منفی آنها ما را از زندگی در خوابگاه دخترانه دانشجویی بترساند. اما باید تا حدودی از این خاطرات منفی جهت رعایت جانب احتیاط استفاده کنبم. بنابراین مواردی که اشاره شد میتوان گفت که زندگی در خوابگاه دخترانه انقلاب و سایر خوابگاه های دخترانه دانشجویی باعث کسب تجارب مفیدی برای ادامه زندگی ما میشود. اکنون که به خاطرات منفی و سختی های خوابگاه دخترانه دانشجویی اشاره شد بدور از انصاف است که از خاطرات مفید و لذتبخش خوابگاه نامی برده نشود. بسیاری از ساکنین خوابگاه دخترانه دانشجویی به کرات از خاطرات شیرین و لذتبخش خود یاد کرده اند. خاطراتی که تا حد زیادی موجب افزایش کیفیت زندگی و شادی آنها شده است.

خوابگاه دخترانه در تهران

علی رغم سختی ها و شیرینی هایی که زندگی خوابگاهی برای ساکنین خود دارد، این نوع زندگی یک زندگی موقت و گذرا است. خیلی کم پیش می آید که یک نفر تمام طول عمر خود را در خوابگاه دخترانه دانشجویی بگذراند. بنابراین اکنون که این سبک زندگی یک سبک موقت و گذرا است باید ساکنین خوابگاه دخترانه انقلاب تمامی سعی خود را داشته باشند که خاطراتی شیرین و مفید برای خود و دیگر هم خوابگاهی هایشان رقم بزنند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: نظرات در وب سایت منعکس کننده دیدگاه نویسندگان آنها است، و نه لزوما دیدگاه های پورتال وب سایت کتابفروشی. درخواست شده است که از توهین ها، سوگند و بیان عرفانی خودداری شود. ما حق حذف هر گونه نظر بدون توضیحات اطلاع رسانی.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامتگذاری شده اند با *

© 2013 - 2019 ThemeEnergy.com

ارسال