شماره تماس‌ها 02166595050 / 02166569868 / 02166915674
خوابگاه

تحت کنترل داشتن وضعیت خوابگاه

کنترل وضعیت و پیشگیری از بی نظمی

بطور معمول خوابگاه های دانشجویی قبل از ورود دانشجویان به آنها، آماده و مهیا می گردند. این شرایط به گونه ای است که تمامی اتاق ها و مکان های مختلف در خوابگاه کنترل شده و نقایص آنها رفع می شود. این در حالی است که اگر خوابگاه متعلق به دانشگاهی خاص باشد بسته به میزان بودجه در نظر گرفته شده برای امور خوابگاه ها، امکانات مختلفی در اختیار دانشجویان قرار می گیرد. تقریبا همه ی خوابگاه های دخترانه دانشجویی و پسرانه دانشجویی امکانات اولیه نظیر تخت، تشک، موکت، کمد و … را دارند. برخی دیگر از امکانات بسته به نوع خوابگاه و دولتی یا خصوصی بودن آن در خوابگاه دخترانه در تهران و دیگر شهرها به چشم می خورند. بهرحال این امکانات به هر میزان و مقداری که در نظر گرفته شوند، باید قبل از ورود دانشجویان جدید کاملا کنترل شده تا شرایط خوابگاه برای ورود دانشجویان کاملا آماده باشد.

خوابگاه دخترانه

در خوابگاه دخترانه دانشجویی دولتی که متعلق به دانشگاه های دولتی هستند دانشجویان در روز ثبت نام برگه ای تحت عنوان معرفی نامه به خوابگاه دریافت می کنند. این برگه نشان دهنده آدرس و نام خوابگاه دخترانه در تهران و دیگر شهرهاست که برای فرد در نظر گرفته شده  است. به این شکل دانشجویانی که در دانشگاه های دولتی پذیرفته می شوند معمولا در ابتدا در انتخاب خوابگاه، اتاق و یا حتی هم اتاقی خود هیچ نقشی ندارند. این امر به نوعی اجتناب ناپذیر است. زیرا در روز ثبت نام میزان شلوغی در دانشگاه ها به حدی زیاد است که مسئولین امور خوابگاه ها مجبورند که از پیش و بدون حضور فرد برای او خوابگاه تعیین کنند. به این شکل کنترل وضعیت در خوابگاه دانشجویی به بهترین شکل صورت می گیرد.

خوابگاه دخترانه در تهران

کنترل وضعیت خوابگاه خودگردان

در پاراگراف قبل در مورد نحوه ی کنترل وضعیت در خوابگاه دخترانه دانشجویی و پسرانه دانشجویی دولتی توضیج داده شد. در خوابگاه های دانشجویی خودگردان نیز این کنترل وضعیت به بهترین شکل ممکن صورت می گیرد. البته این در مورد خوابگاه های خودگردانی که زیر نظر وزارت علوم فعالیت دارند صادق است. در این گونه از اقامتگاه های دخترانه و پسرانه قبل از ورود ساکنین تمامی موارد ضروری چک می شوند. تلاش می شود که تمامی امکانات مورد نیاز ساکنین قبل از ورود آنها فراهم گردد. همچنین این کنترل وضعیت خوابگاه های دانشجویی در تهران و دیگر شهرها حتی پس از ساکن شدن افراد در خوابگاه همچنان ادامه دارد. تمامی مسئولین خوابگاه ها اعم از خوابگاه دولتی و خودگردان باید در طول اقامت ساکنین در خوابگاه بطور مستمر وضعیت خوابگاه را از تمامی جهاتی که به آسایش ساکنین مربوط می گردد تحت کنترل و نظارت داشته باشند.

خوابگاه دخترانه انقلاب

کنترل وضعیت خوابگاه و کاهش دغدغه ساکنین

بدون شک ساکنین خوابگاه دخترانه انقلاب تهران و دیگر شهرها درگیری ها و مسایل خاص خود را دارند. آنها به راستی زمان کافی برای دنبال کردن مشکلات خوابگاه را ندارند و نمی توانند به شخصه مسائل مربوط به اسکان خود را مدیریت کنند. این امر سبب می گردد که کنترل وضعیت و سرو سامان دادن به وضعیت ساکنین خوابگاه توسط شخصی دیگر برای آنها بسیار ضروری باشد. زیرا این کار تا حد زیادی از دغدغه افراد نسبت به محل سکونت خود می کاهد و سبب می گردد که دانشجویان با خیالی آسوده در خوابگاه دخترانه دانشجویی در تهران و دیگر شهرها ساکن شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: نظرات در وب سایت منعکس کننده دیدگاه نویسندگان آنها است، و نه لزوما دیدگاه های پورتال وب سایت کتابفروشی. درخواست شده است که از توهین ها، سوگند و بیان عرفانی خودداری شود. ما حق حذف هر گونه نظر بدون توضیحات اطلاع رسانی.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامتگذاری شده اند با *

© 2013 - 2019 ThemeEnergy.com

ارسال