شماره تماس‌ها 02166595050 / 02166569868 / 02166915674
نمای بیرونی خوابگاه والعصر

خوابگاه دخترانه والعصر(میدان انقلاب)

معرفی خوابگاه دخترانه والعصر:

خوابگاه دخترانه والعصر یکی از خوابگاه های طرف قرارداد وزارت علوم بوده و از نظر تامین استاندارد های مورد نیاز یک خوابگاه دخترانه در تهران، از طرف این وزارت خانه مورد تایید می باشد. اقامتگاه دخترانه والعصر با دانشگاه هایی نظیر دانشگاه الزهرا و دانشگاه تهران قرارداد داردو این امر موجب میگردد که دانشجویان این دانشگاه ها با خیالی آسوده تر در این خوابگاه اقامت گزینند.

خوابگاه والعصر

موقعیت جغرافیایی خوابگاه دخترانه والعصر:

خیابان آزادی و محدوده میدان انقلاب در تهران یکی از مکان های پر طرفدار در تهران جهت اسکان میباشد. این محدوده مانند قلب تهران بوده و دسترسی به هرجای تهران در این جا آسان تر است. علی الخصوص برای دانشجویان و شاغلین، ساکن شدن در این منطقه به نوعی مزیت محسوب میگردد زیرا به راحتی میتوانند به ادارات و مکان های آکادمیک مختلف دسترسی داشته باشند. خوابگاه دخترانه والعصر(میدان انقلاب) با قرار گرفتن در یک موقعیت عالی، یکی از بهترین اقامتگاه ها را برای اسکان دانشجویان دختر در تهران و سایر افراد متقاضی اسکان در این محدوده فراهم کرده است. اگر خوابگاه و اقامتگاه دخترانه والعصر را برای اسکان خود انتخاب کرده اید لازم است بدانید که برای پیدا کردن آنجا و همچنین دادن آدرس این خوابگاه هیچ گاه مشکل نخواهید داشت. برای رفتن به این خوابگاه کافیست وارد مترو و یا خطوط BRT شده و در ایستگاه دکتر قریب پیاده شوید. از همین جایی که ایستاده اید تا خوابگاه والعصر فقط 2 دقیقه پیاده راه است. در شهرهای بزرگی نظیر تهران، دسترسی به وسایل نقلیه عمومی مزیت بسیار بزرگی است که بر کسی پوشیده نیست.

لوکیشن خوابگاه والعصر

امکانات و شرایط خوابگاه دخترانه والعصر:

آنچه مسلم است این است که هرکدام از ما با ساکن شدن در یک مکان به یکسری امکانات اولیه جهت تامین نیازهایمان مواجه خواهیم شد. امکاناتی نظیر آسانسور، شوفاژ و کولر آبی گرچه در ابتدا امکاناتی اولیه به نظر میرسند ولی عدم وجود آنها موجبات زحمت و ناراحتی ما را در هر اقامتگاهی فراهم می آورد. مدیریت خوابگاه دخترانه والعصر نهایت تلاش خود را به کار برده که علاوه بر تامین موارد بالا با در نظر گرفتن امکاناتی نظیر: خشکشویی، دوربین مداربسته،گیت ورودی، اینترنت پرسرعت و نامحدود، اتاق مطالعه و … موجبات آسایش و رضایت ساکنین خود را فراهم آورد. از دیگر مزایای این خوابگاه میتوان به نظافت روزانه و حضور 24 ساعته مسئول خوابگاه در آن اشاره کرد.

اقامتگاه دخترانه تهران

خوابگاه دانشجویی

 

خاطرات ساکنین خوابگاه دخترانه والعصر:

سمیرا میگه: خوابگاه دارای امکانات خوبیه و محیطشم خوب بود و به مترو و بی آرتی وتقریبا همه جای تهران دسترسی عالی داره.

ژاله لیموچیان میگه: من پرستارم 3 ماه اونجا اسکان داشتم. واقعا وقتی از شیفت بر می گشتم خیلی راضی بودم چرا که سکوتش باعث شد من راحت بخوابم و استراحت کنم. سالن مطالعه داره. حیاط داره. موردی که باعث شد من بمونم اونجا طبقه 4 بود یه جور ی ساختمان پزشکانیه واسه خودش

مریم میگه: خوابگاه دلبازيه و دارایی محیط امنیه پیشنهاد میدم حتما این خوابگاه هم بريد

رویا میگه: من مهمان بود م خوابگاه 24 ساعت مسئول داشت . نظافت خوب بود ..اینترنت پرسرعتی داشت …احساس امنیت خوبی داشتم پیشنهاد میدم بازدید کنید.

خوابگاه دخترانه انقلاب

خوابگاه در تهران

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: نظرات در وب سایت منعکس کننده دیدگاه نویسندگان آنها است، و نه لزوما دیدگاه های پورتال وب سایت کتابفروشی. درخواست شده است که از توهین ها، سوگند و بیان عرفانی خودداری شود. ما حق حذف هر گونه نظر بدون توضیحات اطلاع رسانی.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامتگذاری شده اند با *

© 2013 - 2019 ThemeEnergy.com

ارسال