شماره تماس‌ها 02166595050 / 02166569868 / 02166915674
خوابگاه دخترانه فاطمی

خوابگاه دخترانه فاطمی

معرفی خوابگاه دخترانه فاطمی

وقتی وارد کلان شهری مثل تهران می شویم اولین موردی که باید سریعا نسبت به آن اقدام کنیم، جست و جو برای اسکان و مکانی است که بتوانیم هر شب پس از فراغت از کار و یا کلاس دانشگاه در آنجا لحظاتی را با آرامش به استراحت بپردازیم. در این میان اقامت داشتن در خوابگاه ها و اقامتگاه هایی که دارای مجوز رسمی هستند از بسیاری جهات آرامش خاطر مار را فراهم میکنند. خوابگاه دخترانه فاطمی بطور مستقیم زیر نظر وزارت علوم بوده و محیطی مناسب و آرامش بخش را برای ساکنین خود فراهم آورده است.

اقامتگاه دخترانه فاطمی

نظافت در خوابگاه دخترانه فاطمی

آنچه مسلم است گذراندن وقت در مکانی تمیز و بدور از آلودگی از خیلی جهات آرامش خاطر ما را فراهم میکند. نظافت روزانه در خوابگاه دخترانه فاطمی یکی از اصولی است که همیشه رعایت شده و تلاش میشود بطور مستمر بر آن نظارت شود.

نظافت خوابگاه فاطمی

سالن مطالعه خوابگاه دخترانه فاطمی

در مکان هایی مانند خوابگاه ها و اقامتگاه ها ما هرگز نمیتوانیم شرایط را بطور کامل باب میل خودمان تغییر دهیم. گاهی ما به مکانی آرام جهت مطالعه و یا رسیدگی به امورمان نیاز داریم اما این در حالیست که ممکن است سایر دوستان و هم اتاقی هایمان در آن لحظات در حال گفت و گو باشند. بنابراین یکی از مواردی که قبل از اسکان در هر خوابگاه باید با دقت به آن توجه کنیم وجود و یا عدم وجود سالن مطالعه مجزا می باشد. در خوابگاه دخترانه فاطمی سالن مطالعه ای دنج و بسیار مناسب جهت استفاده ساکنین تدارک دیده شده است. مکانی بسیار دنج دارای کمدهایی که قابلیت قفل شدن دارند استفاده از این سالن مطالعه را بسیار فرح بخش کرده است.

سالن مطالعه خوابگاه فاطمی                                                 سالن مطالعه فاطمی

سایر امکانات خوابگاه دخترانه فاطمی

اینترنت نامحدود و پر سرعت، دوربین مداربسته، یخچال، تلویزیون، اتو، جاروبرقی، اجاق گاز و ماکروفر، ماشین لباسشویی و … از جمله امکاناتی است که برای رفاه حال ساکنین خوابگاه دخترانه فاطمی در نظر گرفته شده است.

آدرس و موقعیت جغرافیایی خوابگاه دخترانه فاطمی

خوابگاه دخترانه فاطمی در ضلع غربی چهار راه فاطمی قرار دارد. از نظر موقعیت درست مقابل ارتش بوده و این امر امنیت خاطر فراوانی را برای ساکنین این خوابگاه فراهم آورده است. چهار راه فاطمی یعنی تقاطع کارگر شمالی و خیابان فاطمی به بسیاری از ادارات مرکز شهر نزدیک بوده و دسترسی آسانی دارد. این اقامتگاه تا فروشگاه اتکا فقط چند دقیقه فاصله دارد. پارک لاله که یکی از بزرگترین پارک های تهرانه با خوابگاه فاطمی فاصله بسیار کمی دارد. این خوابگاه به دو ایستگاه متروی انقلاب و میدان جهاد دسترسی آسانی دارد و همچنین برای رسیدن به ایستگاه اتوبوس فقط چند دقیقه پیاده راه است. در این محدوده دانشگاه تربیت مدرس، دانشکده روانشناسی دانشگاه تهران، دانشکده های فنی دانشگاه تهران و دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران قرار دارد.

خوابگاه فاطمی در مرکز بیمارستان های امام خمینی، شریعتی، بیمارستان قلب و بیمارستان امام رضای ارتش واقع شده است.

موقعیت جغرافیایی خوابگاه فاطمی

خاطرات ساکنین خوابگاه فاطمی

نازنین: خوابگاه خیلی خوبی بود من چند روز اونجا بودم. امکاناتش عالی بود. برخورد سرپرست ها بسیار عالی. اینترنتشم خوب بود. من که پیشنهاد میدم بقیم میتونن به عنوان یه مورد مناسب روش فکر کنن و برن اونجا اقامت بگیرن.

زینب قاسمی: بازدید شد خیلی عالی می باشد از نظر امنیت محیط ارام رو به روی ارتش هستند نزدیک به فروشگاهها اتکا تره بار نظافت خوابگاه خوب بود امکانات عالی.

سمیرا نظری: خوابگاه خیلی عالیه، نظافتش خوب بود از همه مهمتر محیطش امنه و روبروی ارتشه و به فروشگاه و تره بار دسترسی داره.

آیناز: سلام خوابگاه رفتم آپشن ها و خدمات خوبی داشتند گیت ورود خروج که من تا به حال خوابگاه های خود گردان ندیدم میتونه از نظر امنیت عالی باشه من که راضی بودم.

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: نظرات در وب سایت منعکس کننده دیدگاه نویسندگان آنها است، و نه لزوما دیدگاه های پورتال وب سایت کتابفروشی. درخواست شده است که از توهین ها، سوگند و بیان عرفانی خودداری شود. ما حق حذف هر گونه نظر بدون توضیحات اطلاع رسانی.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامتگذاری شده اند با *

© 2013 - 2019 ThemeEnergy.com

ارسال