شماره تماس‌ها 02166595050 / 02166569868 / 02166915674
خوابگاه شهید روشن انقلاب

خوابگاه دخترانه شهید روشن

معرفی خوابگاه دخترانه شهید روشن

خوابگاه دخترانه شهید روشن خوابگاهی با امکانات کامل مناسب اسکان دانشجویان و سایر افراد متقاضی خوابگاه بوده که بطور کامل مورد تایید وزارت علوم میباشد. آنچه مسلم است این است که برای هر فردی که در کلان شهری نظیر تهران تصمیم به اقامت میگیرد باید نسبت به مکان اقامت خود بسیار توجه و دقت کند. در این میان مستقر شدن در خوابگاه هایی که مورد تایید ادارات قابل اطمینانی همچون وزارت علوم هستند سبب طیب خاطر ساکنین میگردد.

خوابگاه دخترانه شهید روشن

موقعیت جغرافیایی خوابگاه دخترانه شهید روشن

خوابگاه دخترانه شهید روشن در میدان انقلاب، خیابان جمالزاده جنوبی نبش دانشور و پلاک 1 قرار دارد. برای رسیدن به این خوابگاه و یافتن آن مطمئنا با هیچ مشکلی مواجه نخواهید شد زیرا آدرسی از این سرراست تر آن هم درست در مرکز شهر تهران وجود ندارد. میدان انقلاب و اسکان در خیابان های نزدیک و منتهی به آن برای هر دانشجویی حکم یک امتیاز بزرگ را دارد. این میدان به مرکز شهر و بسیاری از دانشگاه های بزرگ نزدیک بوده و به دلیل مرکزیت آن به راحتی میتوان به همه جای تهران با استفاده از وسائل نقلیه ی عمومی دسترسی داشت.

لوکیشن خوابگاه شهید روشن

 خوابگاه دخترانه شهید روشن و دسترسی به وسایل نقلیه عمومی

خوابگاه دخترانه شهید روشن دسترسی سریع و آسانی به ایستگاه متروی میدان انقلاب دارد. همچنین میدان انقلاب برای بسیاری از خطوط اتوبوس عادی و سریع السیر(BRT) در مرکز قرار داشته و بااستفاده از آن می توان به راحتی به نقاط مختلف شهر تهران رفت و آمد داشت.

امکانات رفاهی خوابگاه دخترانه شهید روشن

در این خوابگاه نهایت سعی بر آن است که تمامی امکانات و وسایل مورد نیاز برای یک اقامت راحت و آسوده جهت رفاه حال ساکنین فراهم گردد. این خوابگاه دارای اینترنت وای فای پر سرعت و نامحدود بوده و در دسترس ساکنین آن قرار دارد. آسانسور، دوربین مداربسته،کولر، اتو، خشکشویی، شوفاژ و … از دیگر امکانات فراهم شده در خوابگاه دخترانه شهید روشن واقع در میدان انقلاب شهر تهران میباشد. همچنین در این خوابگاه امکان پذیرش مهمان فراهم است. لذا کسانی که قصد دارند به مدت زمان محدودی در تهران اقامت داشته باشند می توانند بعنوان مهمان در خوابگاه دخترانه شهید روشن مقیم شوند.

خوابگاه دخترانه تهران

اتاق خوابگاه شهید روشن

سالن خوابگاه دخترانه شهید روشن

سالن مطالعه خوابگاه

در خوابگاه دخترانه شهید روشن یک فضای مجزا و بسیار دنج و آرام به عنوان سالن مطالعه در نظر گرفته شده است. بدون شک یکی از نیازهای اساسی هر کسی علی الخصوص دانشجویان، دسترسی به مکانی آرام و بدور از سروصدا جهت مطالعه و رسیدگی به کارهای مطالعاتی و پژوهشی می باشد. این خوابگاه با تعبیه ی مناسب چنین فضایی به نحو احسن این نیاز ساکنین خود را مورد توجه قرار داده است.

سالن مطالعه

خاطرات و پاره ای از نظرات ساکنین خوابگاه شهید روشن

طراوت: منم رفتم اونجا دو سال دانشجوییم اونجا بودم خیلی خوب بود. واقعا آرومه. روبه رو آش نیکو صفته. و اینکه اینترنتش عالیه. پیشنهاد میشه برید ببینید.

حسن: دختر من رفته بود اونجا….. زنگ زدم با سرپرستاش صحبت کردم. واقعا خوابگاهی هستش که میشه با اطمینان خاطر فرزندت رو اسکان بدی و شب رو آروم بخوابی

شیدا: من الزهراییم اونجا با دانشگاه الزهرا قرارداد داره. حتی از خوابگاه های دولتی هم بهتره.

مینا: امکانات خوابگاه عالی بود اینکه خوابگاه مکانش جایی قرارداشت که به راحتی می شد رفت وامد داشت برخورد مسئولین خیلی خوب بود و امکانات رفاهی مث اتو ولباس شویی که بسیار جلب تتوجه می کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: نظرات در وب سایت منعکس کننده دیدگاه نویسندگان آنها است، و نه لزوما دیدگاه های پورتال وب سایت کتابفروشی. درخواست شده است که از توهین ها، سوگند و بیان عرفانی خودداری شود. ما حق حذف هر گونه نظر بدون توضیحات اطلاع رسانی.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامتگذاری شده اند با *

© 2013 - 2019 ThemeEnergy.com

ارسال