شماره تماس‌ها 02166595050 / 02166569868 / 02166915674

لوازم مورد نیاز اقامت در خوابگاه

فضای موردنیاز برای هر شخص:

آنچه مسلم است این است که خوابگاه یک محل اقامت جمعی می باشد. بدون شک برای گذراندن زمان به بهترین شکل در خوابگاه باید فضای در اختیار هرکس مشخص باشد و هر یک از افراد مقیم در خوابگاه به این اصل احترام بگذارند. نمیتوان انتظار داشت که در فضای کوچکی که برای هر شخص در اتاق های خوابگاه در نظر گرفته میشود تمامی وسایلی که هر شخص در خانه شخصی خودش در اختیارش میباشد، جا شود. شاید یکی از مزیت های زندگی خوابگاه نیز همین باشد و به اصطلاح این امر به نوعی توفیق اجباری محسوب شود، این که در خوابگاه کسی وسایل غیرضروری همراه خود ندارد و هر وسیله ای در خوابگاه دقیقا برای هدف خاصی می باشد.

خوابگاه

طبق آنچه که در توضیحات هریک از خوابگاه های معرفی شده در سایت خوابگاه_ته ارائه شده است، هر یک از اتاق های این خوابگاه ها دارای تخت، کمد، موکت، وسایل گرمایشی و سرمایشی، پرده و … می باشند. وسایل مورد نیاز هر شخص از دیدگاه خودش متفاوت است اما آنچه مشخص است این است که برای هر کس فضای مشخص و محدودی در هر اتاق در نظر گرفته شده است. همراه داشتن وسایلی که خیلی ضروری به نظر نمیرسند تنها موجبات زحمت شما را فراهم میکنند. از آنجا که زندگی در خوابگاه بصورت جمعی است باید توجه شود که نهایت همکاری در بین هم اتاقی ها جهت استفاده از یکسری وسایل صورت گیرد. بطور مثال اگر قرار باشد هر یک از اعضای اتاق یک کمد همراه خود بیاورند دیگر جایی برای اقامت و آسایش افراد نمی ماند. بنابراین بهتر است به این منظور هم اتاقی ها با هم هماهنگ بوده و از آوردن وسائل تکراری و غیرضروری خودداری نمایند.

وسایل خوابگاه

وسایلی که برای زندگی خوابگاهی لازم و ضرری است:

رختخواب: برخی از خوابگاه ها و اقامتگاه ها علاوه بر تختخواب، همراه آن تشک نیز ارائه می دهند. اما این کار بطور عموم در همه ی خوابگاه ها صدق نمیکند. بنابراین بهتر از هنگام مراجعه به خوابگاه همراه خود تشک داشته باشید. از دیگر لوازم مورد نیاز برای خواب، میتوان به پتو، ملافه، بالش و یک پتوی مسافرتی اشاره کرد.

لوازم آرایشی و بهداشتی: شامپو و صابون، حوله حمام و دست و صورت، مسواک و نخ دندان و خمیر دندان، ناخن گیر، لوازم آرایشی و …

لوازم برقی: یکسری از وسایل برقی مورد نیاز در همان خوابگاه یافت میشود اما گاهی یکسری از وسایل باید همراه دانشجویان و سایر افراد مقیم خوابگاه باشد. از جمله این وسایل میتوان به سشوار، اتو، پراغ مطالعه، سه راهی برق و … اشاره کرد. بطور یک توصیه میتوان گفت که این وسایل در سایز و اندازه مسافرتی در بازار وجود دارند که استفاده از آنها از انواع بزرگترشان راحتتر است.

خوابگاه تهران

ظرف و ظروف: هنگام مراجعه به خوابگاه باید یکسری وسائل و ظروف همراه خود داشته باشید. ظروف بزرگتر نظیر قابلمه و قوری و کتری و … را میتوان در صورت همکاری و مشارکت بین اعضای اتاق بصورت مشترک تهیه نمود. اما ضروریست که سایر لوازم نظیر بشقاب و لیوان و قاشق و چنگال را بطور فردی تهیه نمود.

لباس: غیر از لباس هایی که شما برای بیرون از خوابگاه همراه خود دارید، به یکسری لباس راحتی برای اقامت در خوابگاه هم نیاز خواهید داشت.

سایر وسایل: مواد شوینده، دستمال کاغذی، دستمال توالت، دمپایی، نخ و سوزن و …

خوابگاه های انقلاب

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: نظرات در وب سایت منعکس کننده دیدگاه نویسندگان آنها است، و نه لزوما دیدگاه های پورتال وب سایت کتابفروشی. درخواست شده است که از توهین ها، سوگند و بیان عرفانی خودداری شود. ما حق حذف هر گونه نظر بدون توضیحات اطلاع رسانی.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامتگذاری شده اند با *

© 2013 - 2019 ThemeEnergy.com

ارسال