شماره تماس‌ها 02166595050 / 02166569868 / 02166915674

لذت دوستی های به یاد ماندنی در خوابگاه دخترانه

دوست خوبی از جنس هم اتاقی

از دوران قدیم گفته اند که یک دوست خوب از خواهر و برادر به آدم نزدیکتر است. روابط ذوستانه در زندگی هر فردی لازم و ضروریست. دوستی های ناب موجب ایجاد حس آرامش و امنیت در بین جوانان میشود. قبل از دوران دانشجویی و ورود جوانان به خوابگاه دخترانه دانشجویی، دوستی ها در مدارس و مکان های دیگر شکل میگیرند. در زمان ورود دانشجویان به خوابگاه دخترانه انقلاب، افراد در محیط زندگی خود با یکدیگر شریک میشوند. در چنین شرایطی دختران دانشجو در کنار یکدیگر و در یک اتاق مشترک هستند. این شرایط باعث به وجود آمدن دوستی های عمیق در بین هم اتاقیها در خوابگاه دخترانه تهران میگردد. هم سفره شدن هم اتاقی ها با یکدیگر باعث همدلی و دوستی های ناب در بین آنها میگردد. هم اتاقی خوبی که دوست خوبی هم باشد باعث ایجاد شرایط پیشرفت و دگرگونی های مثبت در زندگی انسان میگردد.

خوابگاه دخترانه

ساکنین خوابگاه دخترانه انقلاب در شرایطی قرار میگیرند که از خانواده خود دور هستند. خلاء عاطفی که به دلیل این دوری از نزدیکان در آنها ایجاد میگردد میتواند توسط یک دوست و هم اتاقی خوب پر گردد. از طرف دیگر به دلیل آنکه در ابتدای ورود به خوابگاه انتخاب هم اتاقی دست افراد نیست و بصورت اتفاقی و رندوم صورت میگیرد، افراد باید توجه داشته باشند که صمیمیت زود هنگام گاهی موجب ایجاد تنش میشود. دختران دانشجو در بدو ورود به اتاق در خوابگاه دخترانه دانشجویی شناختی از هم اتاقی هایشان ندارند. این عدم شناخت باعث میشود که نتوانند تصمیم درستی در قبال میزان صمیمیت و خلق و خوی افراد داشته باشند بنابراین بهترین کار این است که تا مدتی که شناخت کافی پیدا نکرده اند از صمیمیت بیش از حد بپرهیزند.

خوابگاه دخترانه دانشجویی

خاطرات شیرین با هم اتاقی ها

بدون شک در هر مکان و موقیتی افراد مختلفی با خلق و خوهای متفاوت وجود دارند. خوابگاه دخترانه انقلاب تهران و دیگر شهرها نیز از این قاعده مستثنی نیستند. افراد در یک اتاق میتوانند خلق و خوهای متفاوتی داشته باشند. برخی آرام و برخی دیگر پرجنب و جوش اند. فردی پر حرف و فرد دیگری کم حرف است. بعضی ها آرام و بعضی دیگر عصبی و تندخو هستند. آنچه در این میان مهم است آنست که تمامی افرد حق دارند که از همه حق و حقوق خود در یک اتاق به عنوان ساکن خوابگاه دخترانه تهران بهرمند گردند. در این میان هنر افراد باید آن باشد که با افراد مختلف کنار بیایندو بتوانند هم زیستی لذت بخشی را با یکدیگر تجربه کنند. بدون شک با درک متقابل و در نظر گرفتن شرایط یکدیگر دوستی های نابی در بین افراد شکل میگیرد.

دوستی های نابی که در بین افراد یک اتاق در خوابگاه دخترانه دانشجویی شکل میگیرد، باعت ایجاد خاطرات شیرین و به یاد ماندنی میشود. این خاطرات گاهی به حدی لذت بخش هستند که تا سالهای سال در ذهن و خاطر افراد یک اتاق پس از فارغ التحصیلی باقی میمانند.

خوابگاه دخترانه انقلاب

نحوه تشکیل روابط دوستانه با هم اتاقی ها

آنچه مسلم است این است که تشکیل هرگونه رابطه ای نیاز به رعایت یکسری قوانین و شرایط خاص دارد. هرگز نمیتوان رابطه ای را بدون رعایت اصول اولیه آن شکل و معنا بخشید. در مورد بسیاری از روابط و بلاخص رابطه دوستی در بین هم اتاقی های یک خوابگاه دخترانه، که ساعت زیادی از شبانه روز را با یکدیگر میگذرانند رعایت احترام حرف اول را میزند. در صورت عدم رعایت احترام هرگز رابطه ای دوستانه شکل نمیگیرد. بنابراین باید رعایت احترام و هم دلی و درک متقابل در بین هم اتاقی ها برای تشکیل یک رابطه دوستانه عمیق در خوابگاه دخترانه دانشجویی به شدت مورد توجه قرار گیرد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: نظرات در وب سایت منعکس کننده دیدگاه نویسندگان آنها است، و نه لزوما دیدگاه های پورتال وب سایت کتابفروشی. درخواست شده است که از توهین ها، سوگند و بیان عرفانی خودداری شود. ما حق حذف هر گونه نظر بدون توضیحات اطلاع رسانی.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامتگذاری شده اند با *

© 2013 - 2019 ThemeEnergy.com

ارسال