شماره تماس‌ها 02166595050 / 02166569868 / 02166915674

شب نشینی های زمستانی در خوابگاه

زندگی در خوابگاه دخترانه

زندگی در خوابگاه دخترانه دانشجویی در کنار مشکلات و سختی های خاص خود، برای دختران جذاب و لذت بخش است. آنها سبکی از زندگی را تجربه می کنند که پیش از این هرگز مشابه آن را تجربه نکرده اند. زندگی در مکانی عمومی نظیر خوابگاه دخترانه به دختران جوان این امکان را می دهد که میزان استقلال خود را به دور از خانواده بسنجند. همچنین این شرایط این امکان را به دختران جوان می دهد که روابط جدیدی را با همسالان خود تجربه کنند. این روابط جدید در کنار افزایش ارتباطات اجتماعی، به دختران جوان ساکن خوابگاه این امکان را می دهد که ارتباطات دوستانه و صمیمی جدیدی را شکل دهند و تا سالهای زیادی این روابط را ادامه دهند.

خوابگاه دخترانه دانشجویی

سرگرمی های خوابگاه

شاید برای کسانی که تازه وارد خوابگاه می شوند، در ابتدا کنار آمدن با برخی شرایط خوابگاه سخت باشد. در خوابگاه دخترانه انقلاب و سایر خوابگاه ها معمولا وسایلی نظیر تلویزیون و رادیو در داخل اتاق ها وجود ندارد. این مساله برای کسانی که به این نوع سرگرمی ها عادت دارند در ابتدا مقداری سخت و آزار دهنده است. اما با گذشت زمان و تجربه سرگرمی های جدید در خوابگاه، این نوع علایق شاید حتی برای همیشه از بین می روند. در خوابگاه دخترانه دانشجویی در تهران و سایر شهرها سبک سرگرمی ها با شرایط غیر خوابگاهی کاملا متفاوت است. در این مکان افراد غالبا با کارهایی نظیر خواندن کتاب، دیدن دسته جمعی فیلم با لپ تاپ و دورهمی های شبانه در اتاق های مختلف که تحت عنوان شب نشینی های شبانه در خوابگاه از آن یاد می شود، خود را سرگرم می کنند.

خوابگاه دخترانه انقلاب

شب نشینی خوابگاهی

در خوابگاه دخترانه دانشجویی دورهمی های شبانه حال و هوای خاص خود را دارد. در خوابگاه افراد پس از گذراندن یک روز سخت و طولانی شب به خوابگاه می روند و خوابگاه مکانی برای آرامش و استراحت ساکنین خود فراهم می کند. در این هنگام ساکنین خوابگاه دخترانه انقلاب تهران با دم کردن چایی و فراهم کردن خوراکی های ساده نظیر تخمه و میوه در کنار هم می نشینند و ساعاتی خوش را در کنار یکدیگر می گذرانند. هدف از این شب نشینی ها سرگرمی و گذراندن اوقات خوش در کنار یکدیگر است. اما گاهی در بین این شب نشینی ها و وقت گذرانی های دوستانه صحبت های مفیدی نیز رد و بدل می شود. ساکنین خوابگاه دخترانه دانشجویی در این شرایط در مورد آخرین کتابی که خوانده اند با یکدیگر بحث می کنند و یا اینکه در مورد مسائل علمی با یکدیگر تبادل نظر می کنند.

خوابگاه دخترانه در تهران

گاهی بحث ها در این شب نشینی ها در خوابگاه کمی از این مسائل بالاتر می روند. دختران ساکن خوابگاه دخترانه دانشجویی در تهران در مورد آینده شغلی و فرصت های درآمدزایی با یکدیگر صحبت کرده و برای آینده برنامه ریزی می کنند. در این مورد گاهی پیش می آید که از همین خوابگاه های دخترانه دانشجویی همکاری هایی عمیق برای آینده شغلی افراد شکل می گیرد. این همکاری ها سبب می شوند که دانشجویان ساکن خوابگاه دخترانه که افراد محقق امروز هستند تلاش کنند تا از همین راه موضوعات مناسب را برای تحقیقات خود بیابند و تحقیقات و پژوهش های مناسب برای کارآفرینی را انجام دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: نظرات در وب سایت منعکس کننده دیدگاه نویسندگان آنها است، و نه لزوما دیدگاه های پورتال وب سایت کتابفروشی. درخواست شده است که از توهین ها، سوگند و بیان عرفانی خودداری شود. ما حق حذف هر گونه نظر بدون توضیحات اطلاع رسانی.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامتگذاری شده اند با *

© 2013 - 2019 ThemeEnergy.com

ارسال