شماره تماس‌ها 02166595050 / 02166569868 / 02166915674
خوابگاه دخترانه انقلاب

مزیت نزدیکی خوابگاه به مراکز خرید

خرید کردن امری همیشگی و جذاب برای تمام افراد است. با رواج فرهنگ شهرنشینی انسان ها تقریبا تمامی اجناس مورد نیازشان را از بیرون تهیه می کنند. این امر در گذشته به شکلی دیگر بوده است. در گذشته افراد قسمت اعظم نیازهایشان را خودشان از طریق کشاورزی و دامپروری و صنایع وابسته به آنها نظیر نساجی، تهیه می کردند. امروزه با ساکن شدن افراد در شهرها و رواج شهرنشینی این کالاها از مراکز خرید تهیه می شوند. به همین دلیل نزدیک بودن محل سکونت افراد نظیر خوابگاه دخترانه دانشجویی به مراکز خرید امری بسیار ضروری است. زیرا از این طریق تا حد زیادی در هزینه های اقتصادی افراد و همچنین در وقت افراد ساکن خوابگاه دانشجویی در تهران و دیگر شهرها صرفه جویی می گردد.

خوابگاه

خوابگاه در مرکز شهر تهران

این امر در شهری نظیر تهران بسیار پررنگ تر است. تهران شهری بزرگ و پرجمعیت است. افراد برای رفتن به مکان های مختلف با مشکلاتی نظیر ترافیک روبرو هستند. این امر سبب می گردد که سکونتگاه هایی که به مراکز شهر و به تبع آن به مراکز خرید موجود در مرکز شهر نزدیک هستند هر روز با تقاضای بیشتری روبرو شوند. یکی از مکان های مرکزی در شهر تهران میدان انقلاب است. این میدان و خیابان های اطراف آن نظیر خیابان کارگر، خیابان جمالزاده، خیابان ولیعصر و خیابان آزادی مانند قلب تپنده تهران عمل می کنند.

در این میدان و خیابان های اطرافش مراکز خرید و دانشگاه ها و ادارات مهمی واقع شده اند. از این جهت بسیاری از افرادی که به تهران با اهداف ادامه تحصیل و کار می آیند خوابگاه های موجود در این حدوده را ترجیح می دهند. دانشجویان ساکن خوابگاه دخترانه انقلاب به راحتی به دانشگاه خود دسترسی دارند. این امر سبب می گردد که در وقت آنها برای رفتن به مراکز خرید صرفه جویی گردد.

خوابگاه دخترانه دانشجویی

خرید کردن دسته جمعی در خوابگاه

بدون شک کسانی که در خوابگاه دخترانه دانشجویی در تهران و دیگر شهرها سکونت داشته اند با این امر آشنایی دارند. خریدهای دسته جمعی از کارهایی است که تقریبا همه ی ساکنین خوابگاه برای یکبار هم که شده آن را تجربه کرده اند. یک نفر در خوابگاه دخترانه در تهران اعلام می کند که قصد دارد به خرید برود. در این زمان یک یا چند نفر دیگر به او ملحق می شوند. این امر از خصوصیت اصلی دوران جوانی است. ساکنین خوابگاه دخترانه دانشجویی اغلب جوانانی هستند که به مقتضای سن خود بسیار انعطاف پذیرند و خیلی زود برنامه خود را با دوستشان هماهنگ میکنند.

خوابگاه دخترانه در تهران

پس از آنکه چند نفر از ساکنین خوابگاه تصمیم به رفتن به خرید گرفتند اکنون زمان راهی شدن است. در این میان افرادی که در خوابگاه دخترانه دانشجویی میدان انقلاب تهران ساکن هستند کار بسیار آسانی دارند. زیرا به دلیل مرکزیت این میدان و خیابان های اطرافش، در همه جای آن اتوبوس و تاکسی برای تمامی مراکز خرید تهران یافت می شود. همچنین دختران ساکن خوابگاه دخترانه انقلاب تهران به راحتی می توانند خودشان را به ایستگاه متروی انقلاب و دیگر ایستگاه های نزدیک انقلاب برسانند و از این طریق به مراکز خرید بروند. از طرف دیگر بسیاری از فروشگاه های زنجیره ای در اطراف میدان انقلاب و در خیابان کارگر و دیگر خیابان های اطراف خوابگاه دخترانه انقلاب شعبه ی فعال دارند. دانشجویان ساکن خوابگاه به راحتی می توانند از این طریق کالاهای اساسی مصرف روزانه خود را تهیه کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: نظرات در وب سایت منعکس کننده دیدگاه نویسندگان آنها است، و نه لزوما دیدگاه های پورتال وب سایت کتابفروشی. درخواست شده است که از توهین ها، سوگند و بیان عرفانی خودداری شود. ما حق حذف هر گونه نظر بدون توضیحات اطلاع رسانی.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامتگذاری شده اند با *

© 2013 - 2019 ThemeEnergy.com

ارسال