شماره تماس‌ها 02166595050 / 02166569868 / 02166915674

اخبار خوابگاه

شرایط بازگشایی خوابگاه‌ها و ارائه غذا به دانشجویان اعلام شد

🔹به منظور تکمیل فعالیت های آموزشی و پژوهشی در ترم جاری به دانشگاه ها اعلام شد استفاده از خوابگاه ها در حد ضرورت آن هم با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی باشد.

آمادگی خوابگاههای دانشجویی برای بازگشایی احتمالی دانشگاهها

معاون امور دانشجویان داخل سازمان امور دانشجویان گفت: در مورد بازگشایی دانشگاه ها ستاد ملی کرونا تصمیم گیرنده است اما خوابگاه های دانشجویی ضدعفونی شده و ما در صورت بازگشایی آمادگی داریم.

من یک خوابگاهی هستم!

با اعلام نتایج قبولی دانشگاه‌ها، بسیاری دانشجوی «خوابگاهی» می‌شوند و باید خود را برای این سبک زندگی آماده کنند.در این گزارش می‌توانید تا حدی با سبک زندگی خوابگاهی آشنا شوید.

ضد عفونی و گندزدایی مجموعه خوابگاههای شهید باکری نوبت دوم

با توجه به شرایط موجود  کشور و لزوم در نظر گرفتن نکات بهداشتی و به جهت رفاه حال ساکنین محترم در تاریخ ۲۸ فروردین کلیه اتاق ها ، مشاعات ، دفاتر اداری ، سالن غذا مجددا ضد عفونی گردید.

فاصله گذاری اجتماعی چیست ؟

در حالی که ممکن است شنیدن خبر کنسل شدن بسیاری از رویدادهای اجتماعی و تجمعات، ناراحت کننده باشد، باید دانست که این اقدامات، برای حفظ سلامت جامعه انجام می­‌شوند. این اقدامات، منجر به کند شدن یا توقف روند پخش بیماری شده و به سیستم بهداشت و درمان اجازه می­‌دهند تا به مرور زمان و با […]

ضد عفونی و گندزدایی مجموعه خوابگاههای شهید باکری

با توجه به آغاز تدریجی فعالیت های اجتماعی و همچنین در راستای مبارزه با ویروس covid 19 و اهمیت ویژه سلامتی ساکنین و کارکنان برای این مجموعه کلیه ساختمانها ( اعم از مشاعات ، آسانسوره ، اتاقها،سالنهای غذا خوری ،کتابخانه ها و فضاهای اداری ) در تاریخ ۲۵ فروردین ماه به صورت کامل ضد عفونی […]

© 2013 - 2019 ThemeEnergy.com

ارسال